Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

La Cupletista

març 22 - març 23

20€
La cupletista Teatre Gaudí 22 de març
La cupletista Teatre Gaudí 22 de març

FUNCIÓ ÚNICA: 22 DE MARÇ

CUPLET | 60′ | EN CATALÀ | SALA GRAN | PER A TOTS ELS PÚBLICS

SINOPSI

L’actriu i cantant Núria Esquius acompanyada al piano per Eladi Dalmau, ens porten “La Cupletista, cançons de Càndida Pérez Martínez”, del dramaturg i director Pere Sagristà, amb cançons de cuplet català dels anys 20 com “La Marieta de l’ull viu” o “Les Caramelles”.

Càndida Pérez Martínez va ser una compositora de cuplets: fet insòlit a l’època. Parlarem de la seva història, de l’època en la que va viure, del cuplet, de les cupletistes i dels teatres que les acollien.

LA CUPLETISTA pretén acomplir un doble objectiu: Per una banda, reinvidicar un gènere musical que fou l’estrella dels escenaris catalans durant un periode de temps no massa reculat, i per l’altra, donar a conèixer una mica més la figura de Càndida Pérez Martínez, compositora d’alguns dels cuplets catalans més famosos de la història del cuplet.

FITXA ARTÍSTICA

Actriu i cantant: Núria Esquius Pianista: Eladi Dalmau Dramatúrgia i direcció escènica: Pere Sagristà Premsa: Àlex Sánchez Aragón

Mostra els detalls

Inici:
març 22
Finalització:
març 23
Cost:
20€
Categories d'Esdeveniment:
,

Organitzador

Hamlet Produccions
Phone
646618545
Visualitza el lloc web de Organitzador

Recinte

Sala La Claca (gran)
Sant Antoni Maria Claret, 120
Barcelona, Catalunya 08025 Espanya
+ Mapa de Google