![Carregant Esdeveniments](https://teatregaudibarcelona.com/wp-content/plugins/the-events-calendar/src/resources/images/tribe-loading.gif)
ITEATRE FAMILIAR| 50′ | 0 ANYS | SALA GRAN
SINOPSI
La Mama dels Arbres està basat en l’activista ecologista i social, primera dona negra africana Premi Nobel de la Pau, Wangari Maathai.
En una terra rica i fèrtil on les persones viuen en harmonia amb la natura, la cobdícia d’altres humans farà malbé aquest equilibri i posarà en greu perill la seva riquesa natural. La petita Wangari i les dones dels poblats, decideixen fer front al desastre amb un senzill gest: replantar d’arbres la seva terra. Una determinació colossal que la durà a plantar 30 milions d’arbres!
És un espectacle de titelles de mida gran i sense paraules i una posada en escena inspirada en les nines de drap i les jouines de fusta.
FITXA ARTÍSTICA
Repartiment: Xavier Basté i Nona Umbert
Dramatúrgia: Xavier Basté
Titelles, Escenografia i Vestuari: Nona Umbert
Musica origina: Iván Nalvaiz
Disseny de llums: Jaume Gómez
Mirada externa: Ainhoa Muguruza
Producció: Fes-t’ho com vulguis
- NOTA DE PREMSA
- PROGRAMA DE MÀ
![](https://teatregaudibarcelona.com/wp-content/uploads/zebres-tres-proper-930x697.jpg)
![](https://teatregaudibarcelona.com/wp-content/uploads/w1-930x698.jpg)
![](https://teatregaudibarcelona.com/wp-content/uploads/v-girafa-menja-930x698.jpg)
![](https://teatregaudibarcelona.com/wp-content/uploads/cartell-amb-animals.jpg)