Carregant Esdeveniments

[:ca] 

SINOPSI

Un reportatge radiofònic representat en un escenari. Amb narració, fons musicals i cançons. Tot això interpretat en directe amb la veu i una guitarra. George Harrison i Joan Mascaró es van conèixer l’any 1967 en un programa de televisió anglès i a partir d’aquest moment s’inicia una relació entre tots dos que serà decisiva a l’arribada de la filosofia i l’espiritualitat orientals a Occident. L’espectacle construeix un retrat dels dos personatges des d’un punt de vista humà (amb problemes i contradiccions), amb la tesi que totes les persones tenen accés a l’espiritualitat. Totes les cançons i les músiques que s’interpreten són de Mariona Forteza o populars. És un espectacle amb versió tant en català com en castellà. Mariona Forteza (Tarragona, 1981) és periodista i també cantant. Ha treballat a mitjans de premsa i ràdio a les Illes Balears i també forma part des de 2013 de Carlos Garrido Escènic.

 

 


 

 

 

[:][:es]

SINOPSIS 

Un reportaje radiofónico representado en un escenario. Con narración, fondos musicales y canciones. Todo ello interpretado en directo con la voz y una guitarra. George Harrison y Joan Mascaró se conocieron el año 1967 en un programa de televisión inglés y a partir de este momento se inicia una relación entre los dos que será decisiva en la llegada de la filosofía y la espiritualidad orientales en Occidente. El espectáculo construye un retrato de los dos personajes desde un punto de vista humano (con sus problemas y contradicciones), con la tesis de que todas las personas tienen acceso a la espiritualidad. Todas las canciones y las músicas que se interpretan son de Mariona Forteza o populares. Se trata de un espectáculo con versión tanto en catalán como en castellano. Mariona Forteza (Tarragona, 1981) es periodista y también cantante. Ha trabajado en medios de prensa y radio en las Islas Baleares y también forma parte desde 2013 de Carlos Garrido Escènic.





 [:]

QUÈ EN DIUEN ELS MITJANS

[:ca]”Què ve abans, la veritat i la salut pública o el sistema econòmic que sosté les seves vides […] Una lluita terrible” [:es]”Què ve abans, la veritat i la salut pública o el sistema econòmic que sosté les seves vides […] Una lluita terrible” [:]

iSabadell

iSabadell

“Una societat ha de funcionar pel criteri del màxim benefici econòmic? […] Ha omplert a cada funció”

Marc Parayre (Diari de Sabadell)

Marc Parayre (Diari de Sabadell)

“És sens dubte, una proposta teatral jove, però sobretot simpàtica i divertida de veure, que hem gaudit molt i que fins i tot se’ns ha fet curta”.

Miquel Gascon (Voltar i Voltar)

Miquel Gascon (Voltar i Voltar)

“Surts d’Amor entenent la societat menys pautada i més lliure”

Cugat Comas

Cugat Comas

“No és agosarat dir que ‘Amors’ té totes les possibilitats de convertir-se en un guió de comèdia cinematogràfica”

Andreu Sotorra

Andreu Sotorra

“Una bona mostra de com les produccions locals poden ajudar a fomentar el talent jove, combinant-lo amb trajectòries consolidades com les d’Anglas”

Jaume Forés Juliana (Núvol)

Jaume Forés Juliana (Núvol)

“Com diu un d’ells en una frase antològica: jo vaig néixer fora de l’armari!”

Pablo-Ignacio Dalmases (Catalunya Press)

Pablo-Ignacio Dalmases (Catalunya Press)

“Una de esas joyas que pasa por la cartelera valenciana durante unos días. […] Un gran trabajo cuyo mérito, además de artístico, consiste en elevar a la categoría de héroe al español humilde que abandonó sus estudios, en este caso por correspondencia, para trabajar ganándose el sustento diario y nunca deja de soñar.”

José Vicente Peiró (Las Provincias)

José Vicente Peiró (Las Provincias)

[:ca]“La interpretació de Joan Gomila resulta solvent i ben travada. Cal destacar la bellesa del quasi-monòleg poètic amb una riquesa lèxica que recorden l’eixutesa de la terrenca de veus líriques com ara Blai Bonet o Damià Huguet”.[:es]“La interpretació de Joan Gomila resultat solvent i ben travada. Cal destacar la bellesa del quasi-monòleg poètic amb una riquesa lèxica que recorden l’eixutesa de la terrenca de veus líriques com ara Blai Bonet o Damià Huguet”.[:]

Carles Cabrera (El temps de les arts)

Carles Cabrera (El temps de les arts)

“Una comèdia a ritme de rock amb la violència de gènere com a teló de fons”

Betevé

Betevé