[:ca]CLOWN | 70’ | DEL 20 D’ABRIL AL 19 DE MAIG | DIMARTS I DIMECRES A LES 20.00 H | SALA PETITA
SINOPSI
Boig, absurd, sorprenent i atrevit! Pocs s’ho poden permetre, però alguns tenen aquest talent. Fred Blin és un d’ells. Entra en escena i amb un gest o una paraula, ja ens ha conquerit. El seu personatge, un pallasso modern, intentarà presentar un espectacle amb molts entrebancs. Una obra que glorifica el fracàs, el dubte, l’irrisori, la ineptitud i la veritat en la falsedat (i viceversa). Amb Fred Blin res sembla escrit, però l’espectador se n’adonarà que el desenvolupament és precís amb un llenguatge corporal controlat i amb un esmolat sentit de l’humor.
FITXA ARTÍSTICA
- Direcció: Fred Blin
- Dramatúrgia: Fred Blin
- Actor: Fred Blin
- Mirada exterior: Raymond Raymondson
- Fotografia: Franchon Bilbille
- Grafisme: Juliette Gueiko
[:][:es]CLOWN | 70’ | DEL 20 DE ABRIL AL 19 DE MAYO | MARTES Y MIÉRCOLES A LAS 20.00 H | SALA PETITA
SINOPSIS
Loco, absurdo, sorprendente y atrevido! Pocos lo pueden permitir, pero algunos tienen este talento. Fred Blin es uno de ellos. Entra en escena y con un gesto o una palabra, ya nos ha conquistado. Su personaje, un payaso moderno, intentará presentar un espectáculo con muchos obstáculos. Una obra que glorifica el fracaso, la duda, el irrisorio, la ineptitud y la verdad en la falsedad (y viceversa). Con Fred Blin nada parece escrito, improvisado, pero el espectador se dará cuenta que el desarrollo es preciso con un lenguaje corporal controlado y con un afilado sentido del humor.
FICHA ARTÍSTICA
- Dirección: Fred Blin
- Dramaturgia: Fred Blin
- Actor: Fred Blin
- Mirada exterior: Raymond Raymondson
- Fotografía: Franchon Bilbille
- Grafisme: Juliette Gueiko[:]
QUÈ EN DIUEN ELS MITJANS?
Recull de premsa
“L’obra ens parla del fracàs, el dubte, la ineptitud i el que és irrisori, a propòsit d’un ésser que voldria esdevenir un home egoista i independent.” →
Barcelona recomana
“El actor hace su aparición con un excéntrico vestuario, con una bata, una gorra de Ferrari y unos zuecos que utiliza para dar mayor sonoridad a sus zapateados”→
Eduardo de Vicente (El Periódico)
[:ca]”Però dins de l’absurd, aconsegueix aquella conexió, quasi màgica, amb els espectadors en la que l’empatia juga un paper molt important” →[:es]”Però dins de l’absurd, aconsegueix aquella conexió, quasi màgica, amb els espectadors en la que l’empatia juga un paper molt important” →[:]
Pollyanna Fernandez (Barna Photo press)
“El Teatre Gaudí presenta : ‘Sempre Tenim raó’, una proposta clown..:”→
Teatral.net
QUÈ EN DIUEN ELS MITJANS?
“L’obra relata la seva turmentosa arribada a Versalles, la frustració davant la fredor de la seva parella, l’apassionada aventura amb el comte Von Fersen, la caiguda en desgràcia per l’onada de l’aixecament popular i el seu judici i execució el 1793”. →
TEATRE BARCELONA
L’espectacle “és un unipersonal teatral i poètic, una encarnació delirant i honesta de la víctima més cèlebre de la Revolució Francesa.”→
Teatral.net
“La propuesta es de pequeño formato, un monólogo cercano que permite al espectador ser testigo del relato en primera persona de la vida de María Antonieta.”→
Culturalia
[:ca]”Un text original de l’actriu, a partir de diverses fonts, cartes originals escrites entre Maria Antonieta i la seva familia,pasquins periodístics i proclames de l’època” →[:es]”Un text original de l’actriu, a partir de diverses fonts, cartes originals escrites entre Maria Antonieta i la seva familia,pasquins periodístics i proclames de l’època” →
[:]
Jorge Pisa (Indienauta)
[:ca]”Un tour de force actoral que travessa amb honestedat i risc les diverses facetes del personatge: La reina, l’amant, l’estrangera, la malbaratadora” →[:es]”Un tour de force actoral que travessa amb honestedat i risc les diverses facetes del personatge: La reina, l’amant, l’estrangera, la malbaratadora” →
[:]
TresC
[:ca]”El retrat biogràfic del personatge va desde la seva arribada a Versalles fins la caiguda en desgràcia i la seva execució al 1793″ →
[:es]”El retrat biogràfic del personatge va desde la seva arribada a Versalles fins la caiguda en desgràcia i la seva execució al 1793″ →[:]
[:ca] BCN CULTURA[:es] BCN CULTURA[:]
“Un trabajo de encarnación poderoso y libre, en la línea experimental del Laboratorio Escuela de Jessica Walker” →
Barna Photo Press (Kferriz)
“Una encarnació delirant d’una víctima de la Revolució Francesa” →