
La cupletista
agosto 6 - agosto 29
20€
CUPLET | 60’ | DEL 6 AL 28 D’AGOST | EN CATALÀ | SALA GRAN | +7 ANYS
SINOPSIS
L’actriu i cantant Núria Esquius acompanyada al piano per Eladi Dalmau, ens porten “La Cupletista, cançons de Càndida Pérez Martínez”, del dramaturg i director Pere Sagristà, amb cançons de cuplet català dels anys 20 com “La Marieta de l’ull viu” o “Les Caramelles”.
Càndida Pérez Martínez va ser una compositora de cuplets: fet insòlit a l’època. Parlarem de la seva història, de l’època en la que va viure, del cuplet, de les cupletistes i dels teatres que les acollien.
LA CUPLETISTA pretén acomplir un doble objectiu: Per una banda, reinvidicar un gènere musical que fou l’estrella dels escenaris catalans durant un periode de temps no massa reculat, i per l’altra, donar a conèixer una mica més la figura de Càndida Pérez Martínez, compositora d’alguns dels cuplets catalans més famosos de la història del cuplet.
FICHA ARTÍSTICA
Actriu i cantant: Núria Esquius Pianista: Eladi Dalmau Dramatúrgia i direcció escènica: Pere Sagristà
Detalles
- Comienza:
- agosto 6
- Finaliza:
- agosto 29
- Precio:
- 20€
- Categorías del Evento:
- Cartellera, Espectacle
Local
- Sala La Claca (gran)
- Sant Antoni Maria Claret, 120
Barcelona, Catalunya 08025 Espanya
Organizador
- Cuplets.cat
- Teléfono:
- 670581861
- Correo electrónico:
- produccionsrevers@gmail.com
- Ver la web Organizador